[Garnalennet] Facebook WSV Lauwerszee

Kanoet Kanoet2 op home.nl
Ma Feb 13 22:07:57 CET 2017

Beste Garnalen,

Ik sluit me graag aan bij de opmerkingen van Janny.
Waarom moeten wij een Facebook account aanmaken om met elkaar te kunnen
(mogen?) communiceren?
En waarom moeten foto's van evenementen openbaar worden gedeeld op Facebook?

We kunnen toch prima foto's op onze eigen website zetten?
Alles wat op Facebook staat, ligt op straat, tenslotte!

Ik deel ook de zorg van Janny, dat er straks bijvoorbeeld
vergaderverslagen alleen nog maar via Facebook worden gedeeld.
Dan ontstaat er een tweedeling in de vereniging, de wel- en niet-
Facebookers.

Verdelen we zo de aandacht niet over teveel kanalen?
- Facebook pagina
- Facebook groep
- Garnalennet
- Website