[Garnalennet] reactie gemeente Hogeland mbt Robbegatsluis

Luuk Knol luuk.knol op gmail.com
Wo mei 13 17:02:29 CEST 2020

Raadsleden benaderen als de gemeente er geen zeggenschap over heeft, wat voor zin heeft dat?

Dit zit in de portefeuille van gedeputeerde Fleur Gräper.
Die zou je kunnen benaderen en anders statenleden, die controleren GS. En niet de raadsleden van een gemeente.
Even afwachten tot de volgende aanpassing kan ook.

Overigens diegene, die meende dat de sluisbeperking de toeloop naar de boten, cq het water  vermindert, had zaterdag even op het Lauwersmeer moeten kijken.
Ik heb daar nog nooit zo veel schepen gezien. Overigens geheel verantwoord zo te zien. Het zag er prima uit.

Een totaal ander beeld dan dat van de parken in de steden.

En wie kan zich voorstellen wat het nadeel er van zou zijn als daarvan een aantal door de sluis op het Wad zou varen?
Ik niet?

Succes,
Luuk Knol