[Garnalennet] Corona

lauwerszeeeend op ziggo.nl lauwerszeeeend op ziggo.nl
Za mei 16 09:43:49 CEST 2020

Hallo allen,

Gisteren gepoogd een passage te boeken van de Robbengatsluis. Helaas was ik net telaat, de telefoon wordt alleen beantwoord tussen 9 en 12 uur! Vandaag (Zaterdag) in de herkansing dacht ik: FOUT, De telefoon staat in het provinciehuis van de provincie Groningen en wordt ‘sZaterdags niet opgenomen. zondag ook niet. Dat betekent dat bij gewenste sluispassage bv op Dinsdag of woensdag je geen 72 uur van tevoren je aan moet melden maar respectievelijk 96 en 120 uur van tevoren (4 & 5 dagen). Helaas geen wadvaren dit keer dus!

Gjalt