[Garnalennet] meepraten over Natura 2000

ronald en marijke catamarantortuga op gmail.com
Do Mrt 22 22:05:18 CET 2012

Volgens mij staat het clubhuis al op een wierde, juiste ivm verwachtte hoge
waterstanden. groetjes Marijke de Boer

Op 22 maart 2012 17:51 schreef Brouns FSPM, Frank <
f.s.p.m.brouns op pl.hanze.nl> het volgende: